tisdag 1 december 2009

Vaccinerad

Jaha, då var man vaccinerad!

Jag begav mitt till Pingvinen och ställde mig sist i den ringlade kön. Det tog ca 45 mintuer innan jag var framme och fick mitt vaccin. Allting var välordnat med kunniga och vänliga personer som hänvisade till vad som gällde. Jag förstår inte de personer som pustar och stönar över köandet osv.... Köandet var faktiskt bara trevligt trots det något bistra och kyla vädret. De personer (främmande för mig) som jag köade med var införstådda med köandet och vi hann avhandla allt ifrån tv-programmet Ullared till att en av personerna hade vunnit 20 000 i helgen.

En eloge till alla inblandade som har fått denna enorma logistik och utförande att fungera.

Jag är imponerad!

Gå in på Landstingets webbsida där du kan läsa om aktuell information om vaccineringen.

Over and out L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar