fredag 11 november 2011

Mat och vinmässan - Mitt kök

Imorgon, lördag, bär det av till mat och vinmässan i Stockholm, Mitt kök.

Mitt kök är Nordens största konsumentmässa för mat, dryck och köksutrustning. Mässan är öppen fram till på söndag.
Det blir första gången jag besöker mässan och vad jag förstått enligt deras webbsida så bjuds besökaren på mängder med smakprover av mat och man kan delta i vin-, öl- och whiskyprovningar eller snabbutbildningar i gastronomi och mycket annat gott att prova och lära.
Som besökare kan du planera besöket genom att läsa mässbilagan.
Oj, oj, oj hur ska jag hinna runt till allt gott!


Vinnare av Matbloggspriset 2011
Det delas ut priset finns i två kategorier, Mat eller Bröd och dessert. Sen finns det även ett hederspris.
I torsdags utsågs vinnarna och vinnare blev:
  • Matbloggspriset Hederspris 2011: Lisa Förare Winbladh
  • Vinnare av Matbloggspriset 2011 framröstad av bloggläsare: Matplatsen
  • Vinnare av Matbloggspriset 2011 Bak & dessert framröstad av bloggläsare: Söta saker
Over and out L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar