onsdag 14 november 2012

Skottland - I'll be back

Jag har haft fem härliga dagar i Skottland och jag åker gärna tillbaka.
Vi har bott i Edinburgh och Oban. Sen har vi besökt Hamilton, Inveraray, Callender och Stirling.
I Edinburgh såg jag för första gången en rugbymatch. Snacka om att det var folk där, fullsatt!
Det var mäktigt att höra supportrarna sjunga The high road.
I Inveraray åt vi lunch på en mysig pub som låg i The George hotel. Vi välkomnades av en sprakande brasa som spred en härlig värme i puben.

 
Tavlan med fiskargubben finns också i Skottland om än lite annorlunda än "vår" fiskargubbe.
På puben var även hundar välkomna!
Ja, nu har jag hunnit sett en hel del av Skottland och jag åker gärna tillbaka dit igen och ser mer av Skottland.

Over and out L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar